5 клас


Пройдіть вправу " Види образотворчого  мистецтва " вправа , тим самим перевіривши свої знання з видів образотворчого мистецтва, які ми вчили. 

Мультимедійний конструктор дидактичних вправ LearningApps.org.




Тема уроку: Марсианський пейзаж.  

Живопис – вид образотворчого мистецтва, художнє зображення видимого  світу фарбами на будь-якій поверхні.
Найважливішим зображальним та емоційним засобом живопису є колір.

У живописі застосовують хроматичні кольори (від слова «хромос» - колір), які мають у своєму складі барвник.
Їх поділять на теплі, в основі яких жовтий, оранжевий і червоні кольори та їхні відтінки.
Та холодні кольори, які походять від синього – зелений і фіолетовий та їхні відтінки.

Актуалізація опорних знань:
- Що таке живопис?
- Які вам відомі фарби?
- Які існують основні та похідні кольори?
- Як отримують похідні кольори?

- Дайте визначення поняттю контраст?

Переглянути презентацію уроку Живопис. Марсианський пейзаж





Скульптор повинен у своїх творах виражати стан душі (Сократ)

Тема уроку: Об'ємна форма у відкритому просторі. Виготовлення садово-паркової скульптури «Дивовижні тварини»


Мета: ознайомити з творчістю українського художника – скульптора Олега Пінчука; створити оригінальний скульптурний образ на основі уза­гальнення, стилізації й трансформації реальних об'єктів з ура­хуванням розташування скульптури в місцях відпочинку та розваг дітей; учити передавати основний характер об'ємної форми; розвивати асоціативно-образне та просторове мис­лення, уяву, фантазію, художній смак та творчі здібності учнів у художньо-практичній діяльності; виховувати духовні та мо­ральні цінності, орієнтири у сфері образотворчого мистецтва.



Презентація уроку Презентація Скульптура


Cкульптури Олега Пінчука
Олег Пінчук родом із малого старовинного міста Дрогобич. Його дерев’яні церкви та неспішний провінційний уклад продовжують служити скульптору незримим внутрішнім маяком. За футуристичними формами його скульптур проступає прив’язаність до традиції та особливості виховання. З одного боку - ефірна прозорість та легкість, з іншого - земна пізнавальність.
Не випадково з усіх форм мистецтва ними була обрана саме скульптура. Володіючи, у порівнянні з живописом, менш виразним арсеналом, вона дає куди більш «конкретний» шлях вирішення художніх завдань. Скульптурна робота, як і сама людина-скульптор, маючи реальний обсяг і вагу, більш реальна у просторі та часі. І значить, має більший шанс «достукатися» до свідомості і підсвідомості глядача.
Не випадковий і обраний ним матеріал - бронза, природні властивості якої працюють на створення відчутного образу. Хоча, перша скульптурним твором Пінчука був дерев’яний орел, яких традиційно робили на Львівщині. Чесно кажучи, його орел був більше схожий на ворону. Ця подвійна подібність пізніше стала характерною рисою його персонажів. Бики з рибними плавниками, риби з людськими особами... в них багато спільного зі скульптурною народною іграшкою, характерною рисою якої було створення тварин, що схожі на людей. Як, приміром, тварини-обереги у Марії Примаченко, творчість якої Олег високо цінує. І далі-глибше, ще ближче до дитинства людства - в образність античного світу, де від тварини до людини, від людини до Бога, від Бога до легенди, а від легенди до реальності - зовсім вже рукою подати.
                     



 Риба з людським обличчям, носоріг з плавниками, слон на поросячих ногах... Всіх цих дивовижних істот, яких багато хто бачив або в кошмарних снах, або на картинах художників-сюрреалістів, "породив" з бронзи наш геніальний співвітчизник Олег Пінчук.

До речі, бронзові пінчуківські звірятка неспроста такі дивні. Як говорить сам автор, в сучасному мистецтві важливо не лише "що" ти робиш, але ще і "чому", тобто, творчість повинна мати філософський підтекст, якусь особливу думку, закладену усередині роботи, якусь яскраву ідею. Саме тому люди готові годинами розглядати безглузду мазанину художників-сюрреалістів, а потім годинами захоплюватися побаченим. Їх захоплює не талановито виконана робота, а прихована в ній філософія, яку кожен з нас бачить і сприймає по-своєму. Отже, і радує людей не те, що вони бачать, а що вони прочитали "усередині".




Тема уроку: Живопис. Техніка гризайль.
 Створення композиція у техніці гризайль «Світ поза кольором»


Актуалізація опорних знань:
-Що таке живопис?
         -Як називаються фарби,що розчиняються водою?
         -Які існують основні та похідні кольори?
         -Що таке кольорова гама?
         -Які це хроматичні кольори?

         -Які кольори відносять до холодних і які до теплих?

Переглянути презентацію Техніка Гризайль





Тема уроку: Живопис. Міський пейзаж. Створення композиції «Фантастичне місто»


  Так,  пейзаж    буває  сільський,    міський,  лісовий,  парковий,     морський,  гірський.
  Сьогодні  ми  говоритимемо  про  міський. У міському пейзажі художники зображають міські будівлі, вулиці, площі, сквери та застосовують для цього лінійну та повітряну перспективу.
Повітряна перспектива – показує вплив повітря на зміну чіткості та кольору віддалених предметів.
Закони повітряної перспективи передбачають яскравість і насиче­ність кольорів, чіткість і контрастність у зображенні форм на перед­ньому плані. З віддаленням кольори тьмяніють, чіткість предметів втрачається. Вдалині горизонт виглядає голубим, синім, фіолетовим.
Переглянути презентацію. Фантастичне місто

Немає коментарів:

Дописати коментар