6 клас



Тема уроку: Знайомство з творчістю Івана Костянтиновича Айвазовського. Малювання композиції "Вітрильник серед гір"


Практичне завдання
Намалюйте Морський  пейзаж «Вітрильник серед гір» у нюансному або контрастному колориті.
Відповідно до задуму розмістіть на аркуші паперу лінію горизонту. За допомогою різних технік передайте ритм, прозорість морських хвиль. Створіть колорит, який відобразить настрій краєвиду.
Підсумки уроку
1.  Які сюжети художники зображують у марині?
2.  Поясніть у чому полягає відмінність між контрастом і нюансом у живописі?
3.  Поясніть, що таке колорит?
Домашнє завдання

Дізнайтесь про походження назв морів: Чорного, Білого, Червоного.


Урок № 10

Тема уроку: Фантастичні тварини. Створення зображення фантастичної тварини

Мета уроку: Продовжувати ознайомлювати учнів з жанрами образотворчого мистецтва; закріплювати знання про анімалізм та засоби передавання характерних форм тварин; закріплювати розуміння поняття «композиція», «стилізація»; навчати спостерігати за красою світу; дотримуватися в композиціях пропорцій, розмірів; формувати образне, логічне, просторове мислення; розвивати комбінаторні здібності, продовжувати  формувати у дітей уміння аналізувати природну форму; навчати міркувати; виховувати у дітей естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості.
Тип уроку: комбінований.
Форма уроку: творча майстерня.
Обладнання: для вчителя – презентація навчального матеріалу до уроку, технічні засоби, відео файли; для учнів – альбом, простий олівець, гуаш,  пензлі різної товщини, підручник  О. В. Калініченко, Л. М. Масол «Образотворче мистецтво» 6 клас, Харків «Сиция» 2014.
                                          Хід уроку
І. Організаційний момент
Підготовка учнів до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
- Які жанри о/м ви знаєте?
- Як називається жанр обр. мистецтва, що зображує тварин?
 Назвіть українського художника анімаліста?
- Що таке «супрематизм»?  Що таке «композиція»?


Переглянути презентацію Дивні тварини


1 коментар: